Evinzer Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg og en kompis har da kjøp Fifa 09, jeg leser over alt i spillet at du kan spille Be a pro seasons på coop. Jeg har da lett over på mange forskjellig forums, skrevet mange poster men får ikke noe svar, så da kommer jeg hit får første gang! Noen som vet hvordan man skal spille Be a pro seasons på coop? Hvordan få til det osv.. Takker!
RobinNdaHood Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg og en kompis har da kjøp Fifa 09, jeg leser over alt i spillet at du kan spille Be a pro seasons på coop. Jeg har da lett over på mange forskjellig forums, skrevet mange poster men får ikke noe svar, så da kommer jeg hit får første gang! Noen som vet hvordan man skal spille Be a pro seasons på coop? Hvordan få til det osv.. Takker! Jeg kan kun uttale meg om PC versjonen, men der velger du først hvilket lag dere ønsker å være. Deretter velger dere om dere vil kontrollere en egenlagd spiller eller en som er på laget fra før. Dere styrer altså kun de spillerne og resten styres av datan. På konsoll begynner man på reservelaget og må spille seg inn på laget, på PC begynner man rett på a-laget. Man får diverse oppdrag før hver kamp som f.eks 5 skudd på mål osv. Hver av dere får poeng etter hver kamp avhengig av matchrating og om dere oppnår målene. Poengene brukes til å oppgradere spilleren. På PS3/360 har jeg lest at man kan bli kjøpt opp av andre klubber etterhvert. Kanskje noen kan svare på om det også gjelder på PC versjonen?
Evinzer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Ingen som vet noen ting? : / sliter med dette fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå