ToTTy Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Leter etter geniale LAN spill som ikke krever for mye tid eller en enormt god PC. Noen eksempler: Counter Strike 1.6 (og andre Half Life mods) Soldat GTA2 Warcraft III Spill som tar lang tid eller som krever en god PC kan selvfølgelig også nevnes, men er mindre nyttig for meg personlig.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Trackmania nations forever er bare knall.
Joney Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Foreslår at du benytter deg av forumets søkefunksjon. Eller hvis du ikke gidder så har jeg gjort det for deg her: Link Da kan du lese blandt de tusner av lignende tråder
Crazy_Man Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Coop mod til Farcry, har ikke testet det selv, men du finner det hvis du søker på google
Volch0k Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Red Alert 2 Age of mythology Gamle gode LAN spill.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg glemte jo å nevne Age of empires II. Det er et av de beste spillene gjennom tidene etter min mening.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Inkystinky Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Dawn of War: Dark Crusade! Battlefield (Samme hvilken, alle er gøy) Dungeon Keeper 2 Starcraft Endret 9. oktober 2008 av Inkystinky
juxtapose Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Empire Earth er genialt til LAN, 1ern riktignok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå