Gå til innhold

Sony W-serie.. Er den bedre enn U-serien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at Elkjøp har tilbud på sony KDL40U4000 til ca kr 8000.- Har denne dårligere billedkvalitet enn den nye og dyrere W-serien?

Hva er egentlig forskjellen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sorry, jeg er ikke særlig god å forklare ting på norsk. Jeg er fra Filipinene. Så jeg skal prøve å forklare dette på engelsk..

The main difference between Sony U-series and W-series is that:

U-series is mostly only HD-ready, however it got upgraded just recently. The KDL40U4000 is a 1080p TV making it a FULL-HD TV. However, it uses a lower version of Bravia Engine and it doesnt have the Live Color Creation (which what makes the W-series superior).

W-series has ALL Sony's HDTV technology plus the "best" design they can come up with. Hence it is the most expensive. W-series only comes in 40" and above.

I might not be updated enough to post other differences though. But that's mostly the main difference on these two series.

Endret av Windbringer
Skrevet

Det stemmer det han sier. :thumbup:

U serien er en lavere serie enn W(som ligger rett under X serien(toppmodellen)). Denne har dårligere elektronikk og har ikke før nå kommet som FullHD tv. Mens W har alltid kommet som FullHD. Denne har et bedre panel, billedprosessor osv osv.

W er et mye bedre valg med andre ord. Men litt stivere i pris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...