Gå til innhold

EA Online nede?


downsattack

Anbefalte innlegg

Når jeg setter i Fifa henger det seg opp. Kommer ikke inn i Arena, og de to gangene jeg har gjort det henger det seg opp der også. Dette har skjedd 6-7 ganger nå. Satt i private chat med en kompis, som har akkurat det samme. Det er kun Fifa som henger seg opp, ikke selve xboxen. Får kommet ut på dashbordet og slikt.

Når jeg er offline derimot er det ikke noe problem.

Er det fler som opplever det?

 

Det kan være den oppdateringen EA sports har på mandager, men er ikke den klokken 6 på morningen norsk tid? HVis jeg husker riktig tror jeg det er noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg setter i Fifa henger det seg opp. Kommer ikke inn i Arena, og de to gangene jeg har gjort det henger det seg opp der også. Dette har skjedd 6-7 ganger nå. Satt i private chat med en kompis, som har akkurat det samme. Det er kun Fifa som henger seg opp, ikke selve xboxen. Får kommet ut på dashbordet og slikt.

Når jeg er offline derimot er det ikke noe problem.

Er det fler som opplever det?

 

Det kan være den oppdateringen EA sports har på mandager, men er ikke den klokken 6 på morningen norsk tid? HVis jeg husker riktig tror jeg det er noe sånt.

 

Når jeg prøver å koble til EA servers i NHL09 så får jeg melding om at man ikke kan koble til serverne. Vet ikke om det er samme feil. Det gjelder oppdatering av roosters.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...