Gå til innhold

Ny server, ny guild, ny expansion. Tips om hvor jeg bør flytte


Anbefalte innlegg

Jeg startet nylig opp igjen med wow, og joinet min gamle guild på Kul tiras. Der er det ikke mye liv, og altfor mange har gitt seg (som også jeg jo gjorde)

 

Funderer litt på å flytte på meg, starte fresh liksom.

Kunne svært godt tenke meg en server med mange nordmenn, og gjerne norsk guild. En guild med godt modne folk i samme situasjon som meg (unger, hus, bikkje osv) å spille inn i wotlk med.

 

Raiding er jo morro det og, men ikke hver dag. Er ikke ute etter noe hard core guild, mer en casual sak som raider noen ganger i uka.

 

Noen som vet om et ny server og ny guild for en holy pala, hunter mm

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The maelstrom uten tvil. er et eget guild der får normenn (mest Harstad folk) er vel en 130 medlemmer i guildet atm og jeg synes serveren er invadert med nordmenn ( har noen kompiser som spiller der). spiller selv på Talnivarr, men der er det alt får mye hardcore raiding guilds.

 

-vegga

Lenke til kommentar
The maelstrom uten tvil. er et eget guild der får normenn (mest Harstad folk) er vel en 130 medlemmer i guildet atm og jeg synes serveren er invadert med nordmenn ( har noen kompiser som spiller der). spiller selv på Talnivarr, men der er det alt får mye hardcore raiding guilds.

 

-vegga

Navn på guild? alliance eller horde?

Er selv i fra harstad :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...