Gå til innhold

Valg av komponenta til spele data 20 000ca Håpa på svar fort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell kan si at skjermen du har valgt ikke er å anbefale.. kjøp heller samsung syncmaster med 2ms. koster rundt 2400. Kan også si at ddr3 ram fortsatt er ganske ustabilt, har iallefall jeg hørt. og skal vist ikke være så syk forskjell fra en god ddr 2 ram (enda). Skjermkortet er rått, men ville valgt alt annet enn saphire, er nok liten forskjell men kjøp heller asus eller msi.

 

Ellers vil jeg si den ser bra ut.

Lenke til kommentar
Vell kan si at skjermen du har valgt ikke er å anbefale.. kjøp heller samsung syncmaster med 2ms. koster rundt 2400. Kan også si at ddr3 ram fortsatt er ganske ustabilt, har iallefall jeg hørt. og skal vist ikke være så syk forskjell fra en god ddr 2 ram (enda). Skjermkortet er rått, men ville valgt alt annet enn saphire, er nok liten forskjell men kjøp heller asus eller msi.

 

Ellers vil jeg si den ser bra ut.

 

er zero (0) forkjell i sapphire asus og MSI sine kort er bare boundelen og klistremerke :)

 

er enig med han om DDR3 er unødvengid dyrt og du merker ikke forskjell, ta heller DDR2

Lenke til kommentar
Vell kan si at skjermen du har valgt ikke er å anbefale.. kjøp heller samsung syncmaster med 2ms. koster rundt 2400.

Skjermen han har valgt er bra, har den selv og er kjempe fornøyd, kan også lese diverse tester og alle sier den er veldig god til prisen.

 

Kan også si at ddr3 ram fortsatt er ganske ustabilt, har iallefall jeg hørt. og skal vist ikke være så syk forskjell fra en god ddr 2 ram (enda).

 

Ellers vil jeg si den ser bra ut.

Hovedkortet trådstarter har valgt kommer kun med DDR3 så han har ikke så veldig mye valg der (hvis han ikke bytter hovedkort da). Men vil nok si at hovedkortet er litt overkill og det holder fint med Asus Rampage Formula.

 

Skjermkortet er rått, men ville valgt alt annet enn saphire, er nok liten forskjell men kjøp heller asus eller msi.

 

Ellers vil jeg si den ser bra ut.

Sapphire kortet er akkurat det samme som MSI og Asus, bare forskjellig bundle og klistremerke (hvis du ikke sikter til spessielle versjoner som er overklokket og/eller har annen kjøler).

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

SO det dokke seie e at skjemkorte e problematisk?

 

Men angåande ddr2 vs drr3 so e grunen til at eg velge ddr3 hovedkorte det har bestemt at eg skull ha:P

 

Va veldig u sikker på skjermen so det e bra eg får svar på dat;)

 

Men e det noken som veit em prosesoren er god til og over clocke?

 

PS: Berre sei i frå om det e nok som du meina ikkje passe;)

Lenke til kommentar
SO det dokke seie e at skjemkorte e problematisk?

 

Men angåande ddr2 vs drr3 so e grunen til at eg velge ddr3 hovedkorte det har bestemt at eg skull ha:P

 

Va veldig u sikker på skjermen so det e bra eg får svar på dat;)

 

Men e det noken som veit em prosesoren er god til og over clocke?

 

PS: Berre sei i frå om det e nok som du meina ikkje passe;)

Vel, hvis du skal ha en quad er vel prosessoren du har valgt (Intel Q9550) det beste valget, skal du ha dual core er Intel E8600 det jeg vil anbefale. Bare så det er sagt så er skjermen du har valgt veldig god og bytt den for all del ikke bort mot en Samsung Syncmaster.

 

Please skriv bokmål eller nynorsk, er faktisk i mot reglene her på forumet å skrive noe annet.

Lenke til kommentar

Ok tusen takk:PMen skal sjekke litt rundt om teste på prosesoern. angåande cloking.

Please skriv bokmål eller nynorsk, er faktisk i mot reglene her på forumet å skrive noe annet.

Sorry skreiv lit fort der:P

Bruka og holde med so godt eg kan til nynorsk:)

Endret av katten444
Lenke til kommentar

Ok no har eg endligg tid til og forklare skikelig.

Eg har bestilt dataen, og den sendast nokk i mora tidli.

So det er derfor eg seie svar fort.

 

Først: Daten skal brukast til tunge spel og vill bli overcloka. Kjem til og lagre ein god del på han og. I tileg bør den vere døn stabil. Den kjem antaglig til og stå på so gått som 24/7.

 

So vil eg fast sett eit par ting.

Eg kjem ikkje til og forandre:

Kabinete

Kjølaren(meini ikkje viftene men kun kjøle riben)

Stømforsyninga

Prosesoren

Tastature og musa

Programvara.

 

Eg er ganske sikker på hovudkorte. Men visst eg velge ddr2 so kjem det til og bli det som Submit sa. Men visst eg kjøpe det so eg har tenkt til so er det heilt sikkert at det blir den valgte rammen. Grunnen e at dei e opptimalisert får x48 korta. Det står også at ved og stille opp volten får du 1600 MHz og det uten og bryte garantien.

 

Allso eg er sikker på skjer korte men ikkje produsenten.

 

Ellers so er eg oppen får forslag til skjer men blir mest sansynlig den som er valgt.

 

Hardiskane trur eg, eg kan seie meg sikker på og.

 

Men... so er det cd-romen. Her kan du komme med ka forslag du vill. MEn helst frå netshop;) Får den er eg u sikker på.

 

Men takk får alle svara so langt:) Dei har vert til stor hjelp

Endret av katten444
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...