addriaaan Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hei ! Jeg skal snart få meg LG Viewty. Det jeg lurer på er om dette minnekortet passer til telefonen? Link: http://www.inkclub.com/Product.aspx?CtryNo...ProdNo=YXMCARD2 Hilsen Adrian Harstad
cnil Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hei Adrian. Minnekortet du linker til passer ikke i LG KU990 Viewty. Det du har linket til er et vanlig SD-minnekort, mens det du skal ha er et MicroSD. Nesten alle telefoner på markedet i dag (utenom Sony Ericsson, som har sin egen minnekortstandard), bruker denne typen minnekort. Mvh Pål
addriaaan Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Bestilte meg iPhone 3g i forrige uke. Får den i neste uke! Gleder meg! Noen som er fornøyd med denne telefonen? Ser nå den får 5 hos amobil.no.' -Adrian Endret 1. november 2008 av LG-Viewty
addriaaan Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 (endret) Hei, igjen Er 100 mb lite hvis man nesten ikke er innom internett? (sånn 1-2 ganger i uken à 5 min) Må klare meg med 100 mb iløpet av en måned (jeg har ikke noe behov for internett) Er det lite? Hilsen Adrian Endret 1. november 2008 av LG-Viewty
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Det er ikke spesielt lite nei, men når det er sagt så er det mange av de ikke nødvendige, men kule funksjonene i iPhone som krever internett tilkobling sånn som handle musikk i fra iStore(selv om det egetnglig er noe dritt:P), youtube, epost leser +++ Man får altså mye mer ut av iPhone ved bruk av internett men det er ikke en nødvendighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå