Raijin Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Heisann, Jeg leter etter et program som lar meg sette opp en timeplan for hver dag. Trenger å strukturere dagen for å få gjort de tingene jeg ønsker å få gjort. Cheers, Raijin
Raijin Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Skrevet 5. oktober 2008 Thanks man, likte google calendar best. fins det et lignende program som ikke er web-basert? Openoffice virker som det er mye større enn det jeg trenger.
olear Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Trengte et slik program selv for en stund tilbake, jeg endte på Google Calendar.
comicz Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 ...kalender i evolution, sunbird, thunderbird+lightning, remind (+wyrd), xcalendar, korganizer...
Rabbid Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Bruker Google Calendar sammen med Evolution for aa faa tingene mine fram i klokke-appleten i GNOME. Funker fint, men maa alltid inn i Google Calendar for aa endre noe, det irriterer meg litt :S
toresn Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jeg bruker Google Calendar, og gcalcli for å aksessere kalenderen via kommandolinjen. I tillegg bruker jeg GooSync for å synkronisere kalenderen med telefonen. Endret 12. oktober 2008 av toresn
carwash Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Thunderbird og lightning sammen med Google provider og Google calendar gir deg synkronisert kalender på web og desktop. Vil du synkronisere over lufta til telefon er goosync veien å gå, nemusyc for iphone. S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå