BaltusBrun Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hei folket! Nå har jeg ikke postet på en stund men uansett har jeg noen spørrsmål anngående FIFA 09 på PS3. Hvis noen som spiller dette på Playstation som kunne svart meg hadde det vært utrolig hyggeligt! 1. Hvordan kan jeg lae mitt eget avatar når jeg spiller online? Vet ikke om man kaller det avatar men de fleste jeg spiller mot har Annsikt de har lagd selv men jeg har et tommt sort annsikt. 2. Når jeg går inn på mitt lag og skal lage ett lag står det noe om at Jeg har feil innstillinger i Playstation Network. Har problemer med dette også på andre spill bare at det står Microphone Diabled (Altså kan ikke høre andres eller bruke min egen) Mikrofon. Har dette noe til felles? 3. Jeg er SVÆRT dårlig. Spessielt i finter + dribbling. Noen som har noen tuts eller videoer, knapper etc. på Nettet? Takk for svar! August
bandreas Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 3. Ferdigheter Tok ca 2 sekund med eget initativ og søking... Spm. 1 er en bagatellsak, men har verken svar på spm 1 og 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå