Sviskepott Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvem av oss kommer til å melde om glatt føre og/eller snø først? Helst ikke meg. 😕 1
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sviskepott skrev (9 minutter siden): Hvem av oss kommer til å melde om glatt føre og/eller snø først? Helst ikke meg. 😕 @Sviskepott bor du her se under da får du snø 😁😁 Snøen kommer først i de høyeste fjelltraktene i Sør-Norge og i indre deler av Troms og Finnmark, ofte allerede i september-oktober. I lavere strøk, som for eksempel byer som Tromsø, Trondheim og Oslo, kommer den første snøen gjerne senere, i oktober eller november. Kystområdene er som regel de siste til å få snø, og i noen kystområder, som Bergen, er det sjelden med permanent snødekke. Vinterens første snø: Høyere strøk: Snøen legger seg ofte allerede i september-oktober i de høyeste områdene i Sør-Norge og i indre Troms og Finnmark. Lavere strøk: Første snøfall i byer som Tromsø er i snitt rundt 17. oktober, i Trondheim rundt 11. november og i Oslo rundt 15. november, ifølge Meteorologisk institutt. Kystområder: Kystområdene får vanligvis snø sist. Bergen har for eksempel aldri hatt permanent snødekke, selv om det kan snø der. 1
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ja, et eller annet sted bor jeg jo...så dette var kjølig lesning. 😛 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi synes også at det var en kjølig lesning.🥶🥶📖📖😉😉
MR SPEED Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Ja, et eller annet sted bor jeg jo...så dette var kjølig lesning. 😛 fryser du ofte @Sviskepott jeg har vinduet opp du,,, som du 😍😍😍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Vi har spist snop nå.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå