SprengeMobil Skrevet torsdag kl 23:35 Skrevet torsdag kl 23:35 Suser avgårde av deLillos er et av de beste albumene IMO. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:13 Skrevet i går, 02:13 Vi har kost oss med frokost nå.😋😋 1
Sviskepott Skrevet i går, 03:03 Skrevet i går, 03:03 Jeg har stått opp, har ingen musikk med de lillos og skal ha frokost innen en time. Godmorgen alle sammen. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 04:48 Skrevet i går, 04:48 Skvette en skvett sånn at katten skvetter. 🥴🥴🥴 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 06:15 Skrevet i går, 06:15 Jada senga, slutt og mas. Nå kommer jeg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:00 Skrevet i går, 12:00 Vi skal straks spise lunsj.😋😋
Sviskepott Skrevet i går, 13:38 Skrevet i går, 13:38 Det er bra. Jeg har hatt stekt egg og litt bacon på skiver. Jummi. 1
Sviskepott Skrevet i går, 14:00 Skrevet i går, 14:00 ODA er en av våre aller flotteste venner å ha. Hun vil oss bare vel.
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Sviskepott skrev (24 minutter siden): ODA er en av våre aller flotteste venner å ha. Hun vil oss bare vel. Enig snuppa mi 😍😍 2
MR SPEED Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden https://www.tv2.no/nyheter/viral/solgt-for-historisk-sum/18136291/ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Vi har spist middag nå.😋😋
Sviskepott Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg kjenner trøttheten overfalle meg og dytte hodet mitt ned i tastaturet. 🥱 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner trøttheten overfalle meg og dytte hodet mitt ned i tastaturet. 🥱 Sånn er jeg vær morgen døv trøtt vær da angsten snudd døgn rytmen opp ned må ringe legen glemt det 😔 er våken hele natta dag pokker angst 👎👎 2
Sviskepott Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg vil forsøke å sove igjen. Ønsker deg en bra kveld. 1
SprengeMobil Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Nå hører jeg på my future med Billie Eilish. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå