Sviskepott Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Da jeg var barn fantes det et skikkelig fint gatekjøkken i min nærhet og jeg elsket å kunne gå inn og bestille to pølser, potetmos oppi et pølsebrød i den lille papptingen det ble lagt i. Jeg ba om sprøstekt løk, rekesalat, ketchup og sennep og jeg var dypt inni komaens velsmakende lykkeland og ble god og mett etterpå. 😍 Hadde ikke penger som barn, så jeg måtte pante mange flasker før summen lot meg få kjøpe en enhet. 1 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Sviskepott skrev (41 minutter siden): Da jeg var barn fantes det et skikkelig fint gatekjøkken i min nærhet og jeg elsket å kunne gå inn og bestille to pølser, potetmos oppi et pølsebrød i den lille papptingen det ble lagt i. Jeg ba om sprøstekt løk, rekesalat, ketchup og sennep og jeg var dypt inni komaens velsmakende lykkeland og ble god og mett etterpå. 😍 Hadde ikke penger som barn, så jeg måtte pante mange flasker før summen lot meg få kjøpe en enhet. Du koset deg da ❤️❤️❤️❤️ 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) I dag er det Magic The Gathering spilling igjen. 🥰🤗🎴🎴🎴 Endret 17 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi har spist lunsj nå.😋😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå