Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Vi Gratulerer alle Islendinger med Den Islandske Nasjonaldagen i dag den 17.juni.💙💙🤍🤍❤️❤️
Sviskepott Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Åhh...jeg visste ikke det, men grattis fra meg også. Det er et kult land. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Vi koser oss med nøtter nå.🥜🥜😋😋
Sviskepott Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Mitt hode er veldig mettet på alle varianter av nyheter der ute fra. Politikere, artister og andre som vil være noe. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Sviskepott skrev (44 minutter siden): Mitt hode er veldig mettet på alle varianter av nyheter der ute fra. Politikere, artister og andre som vil være noe. Vi er helt enige med deg der.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Jeg klarte og fullføre vanskelighetsgraden Hard i Bayonetta spillet i dag. Nå gjenstår den siste vanskelighetsgraden Infinite Climax. 👑👑 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Jeg klarte og fullføre vanskelighetsgraden Hard i Bayonetta spillet i dag. Nå gjenstår den siste vanskelighetsgraden Infinite Climax. 👑👑 Vi Gratulerer deg. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi Gratulerer deg. Takker bukker og neier. 😃🤗 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Vi drikker brus og spiser potetgull nå.🥤🥤🟡🟡😋😋
Sviskepott Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg har ikke hatt på meg en redningsvest i vannet på mange titalls år. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Sviskepott skrev (53 minutter siden): Jeg har ikke hatt på meg en redningsvest i vannet på mange titalls år. 😕 Det har vi alltid på oss når vi fisker for det er viktig å ha. 1
Sviskepott Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg blir sittende her altfor lenge på leit etter nyheter og annet som ikke er interessant. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vi fikk noen torsker på fisketuren vår i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 1
Sviskepott Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Tror det blir mere serier på netflix noen timer. Pluss Pepsi Max. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Sviskepott skrev (7 minutter siden): Tror det blir mere serier på netflix noen timer. Pluss Pepsi Max. Vi synes at det høres hyggelig og koselig ut.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg ønsker meg en hel natt med styrtregn, men det kommer nok ikke. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg ønsker meg en hel natt med styrtregn, men det kommer nok ikke. Det hadde vi her i Bergen for noen dager siden.☔☔🌧️🌧️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) foretrekker Beatles fram for streamen min. 😧😔 Endret 23. juni av TheDarkSycamore - SCM 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå