Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag, men frokost blir det snart. Vi har hatt Egg & Bacon og Appelsinjuice frokost i dag.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vi synes at den er skikkelig bra. 1
Sviskepott Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Lurer på hva det neste populære forumstedet på nett kommer til å hete...det som alle skal til og det blir KØ. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Sviskepott skrev (14 minutter siden): Lurer på hva det neste populære forumstedet på nett kommer til å hete...det som alle skal til og det blir KØ. Det lurer vi også på.
Sviskepott Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni ...for det kommer om ikke så lenge. Det er helt sikkert. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Sviskepott skrev (4 minutter siden): ...for det kommer om ikke så lenge. Det er helt sikkert. Vi tenker nok at du har helt rett der.
Sviskepott Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Da ser jeg litt tv og så blir det soving...for jeg har rett der også. Natta. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Sviskepott skrev (1 minutt siden): Da ser jeg litt tv og så blir det soving...for jeg har rett der også. Natta. Vi ønsker deg en fin og god kveld videre vår gode venn @Sviskepott🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Jeg er også glad i Sigrid. Spesielt den dynamittlåta. Utrolig kul tekst. 1
Sviskepott Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Jeg har lurt på mange ganger...hvorfor fikk ikke jeg en slik god stemme og kunne lage/synge/selge låter på det åpne markedet og tjene litt ekstra penger der? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Sviskepott skrev (35 minutter siden): Jeg har lurt på mange ganger...hvorfor fikk ikke jeg en slik god stemme og kunne lage/synge/selge låter på det åpne markedet og tjene litt ekstra penger der? Vi har heller ikke sangstemmer, vi høres ut som to forkjølte kråker når vi synger.😉😉 Så vi tenker at du har mye bedre sangstemme enn oss.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Å nei, jeg skal ikke i nærheten av en mikrofon som er tilkoblet! 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Sviskepott skrev (57 minutter siden): Å nei, jeg skal ikke i nærheten av en mikrofon som er tilkoblet! 😕 Det skal heller ikke vi.
Sviskepott Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Ikke en som ikke er tilkoblet heller. Jeg synger kun inni meg i beksvarte natten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå