Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (32 minutter siden): Nå tar jeg kvelden. Goðan nótt krakkar. 💤🥱😴 Vi ønsker deg en God Tur til Drømmeland.🥱🥱😴😴💤💤
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april Skrevet 14. april (endret) Nå syns jeg det er desidert viktigere og følge med på den der Gul Hudete Barne Harrne Av en Idiot (Trump) og Tesla-gummi-håret gjøken (Musk) nå en før. 🤬🤬🤬 Selv om man ikke liker trynet demmes, så er det viktig og følge med. Man må rett og slett bite i den super sure eplet. Se disse videoene på eget ansvar. Spoiler Endret 14. april av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Skrevet 14. april Vi synes at vi lever i en galen og farlig verden. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april Skrevet 14. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi synes at vi lever i en galen og farlig verden. Enig, sånn som de tullingene der og Puddingen i Russland og Jojo Ungen (Kim Long Un), og resten av de andre diktatorene som jeg ikke husker navnet på, sånn som de holder på. 😤😤 Det er rett og slett forkastelig. I mine tanker blir de alle pentrert i alle hull de har, av noe jeg ikke skal si høyt. 😤😤 Endret 14. april av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Skrevet 14. april TheDarkSycamore - SCM skrev (46 minutter siden): Enig, sånn som de tullingene der og Puddingen i Russland og Jojo Ungen (Kim Long Un), og resten av de andre diktatorene som jeg ikke husker navnet på, sånn som de holder på. 😤😤 Det er rett og slett forkastelig. I mine tanker blir de alle pentrert i alle hull de har, av noe jeg ikke skal si høyt. 😤😤 Vi synes også at det er helt for jævlig og forferdelig at det er sånn i verden.😱😱 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi synes også at det er helt for jævlig og forferdelig at det er sånn i verden.😱😱 Enig, det store spørsmålet er; når blir hele jorda selvstendig og fred fra krig? 🤔 Det er et spørsmål man ikke kan svare på per dags dato. 😔😔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Skrevet 15. april TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Enig, det store spørsmålet er; når blir hele jorda selvstendig og fred fra krig? 🤔 Det er et spørsmål man ikke kan svare på per dags dato. 😔😔 Vi er helt enige med deg der, du har helt rett der. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Skrevet 15. april Vi har også opplevd at pc-en vår har slått seg på på natten. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april Skrevet 16. april (endret) SprengeMobil skrev (15 timer siden): PC-en slo seg på midt på natta! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Vi har også opplevd at pc-en vår har slått seg på på natten. Hører ut som om dere har fått en slags virus eller har blidt hakket. Har null snøring, jeg kan ta feil. Det var det første som slo meg utifra det dere forteller. 🤔🤔 Det kan være mange årsaker også, sånn som og gå i søvne og gjøre ting i søvnet, eller det kan også være uforklarlige aktiviteter som ikke kan forklares, osv... 👻👻👻 Endret 16. april av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Skrevet 16. april TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): Hører ut som om dere har fått en slags virus eller har blidt hakket. Har null snøring, jeg kan ta feil. Det var det første som slo meg utifra det dere forteller. 🤔🤔 Det kan være mange årsaker også, sånn som og gå i søvne og gjøre ting i søvnet, eller det kan også være uforklarlige aktiviteter som ikke kan forklares, osv... 👻👻👻 Vi har opplevd at når antivirusprogrammet vårt oppdaterer seg, så slår av og til pc-en vår seg på og da må vi av og til avslutte pc-en vår igjen.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april Skrevet 18. april Det var nesten jeg glemte streamen min i dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Skrevet 18. april Vi har fått skikkelig dilla på påskekrim.🐤🐤🐥🐥🐣🐣🕵️♂️🕵️♀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Skrevet 21. april Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Skrevet 21. april Denne Reddit videoen fikk meg til og gapskratte, og nå klaret jeg ikke stoppe og le. 😅🤣😂🤣😅😂 https://www.reddit.com/r/ItsAmazing/s/k9sNUDkxAC 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Skrevet 22. april Vi skal spise frokost om en times tid.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå