Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:02 Skrevet tirsdag kl 17:02 TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): @MR SPEED siden du spurte i går om og se bilde. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), siden dere også var nysgjerrige. Her er bilde av Proxy kortene som jeg snakket om i går. 🤗🤗 Dette er lov og gjøre i enkelte spill-formater i Magic The Gathering. Men er ikke lov og gjøre dette i turneringener og enorme argumanger. Da må man ha de ekte kortene, ikke i printet utgave som på bildet nedunder. 😏😏 Vi synes at det er mekakule kort.😎😎🎴🎴🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet onsdag kl 08:54 Skrevet onsdag kl 08:54 Det er hyggelig at folk har sine hobbyer og samler på ting. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 11:50 Skrevet onsdag kl 11:50 Vi er helt enige. 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 13:06 Skrevet onsdag kl 13:06 (endret) Livet hadde vært noe dritt hvis man ikke har noe hobby. Endret onsdag kl 13:06 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 16:38 Skrevet onsdag kl 16:38 Vi har akkurat spist middag nå.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:21 Skrevet onsdag kl 18:21 Vi skal spise kveldsmat senere i kveld.😋😋 1
MR SPEED Skrevet onsdag kl 18:55 Skrevet onsdag kl 18:55 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) i natt😝😝 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 19:02 Skrevet onsdag kl 19:02 Vi skal logge av nå.👨🦰👩🦰 1
MR SPEED Skrevet onsdag kl 22:17 Skrevet onsdag kl 22:17 (endret) 3 timer siden de over har skrive da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret onsdag kl 22:17 av MR SPEED 1 1
Sviskepott Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Godt å holde oversikten sier nå jeg. God torsdag fra meg! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (13 timer siden): 3 timer siden de over har skrive da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sviskepott skrev (5 timer siden): Godt å holde oversikten sier nå jeg. God torsdag fra meg! Vi ønsker dere en god og fin torsdag.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Tenk til å bytte navn fra MR SPEED til MR VR helt vr nå 100% 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi har spist middag nå.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi har drukket Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har sittet flere ekstratimer på pc`n, enda jeg skulle slå den av!!! Jeg må snart høre på meg når jeg snakker til meg! 😂 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi drikker vann nå.💧💧 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå