MR SPEED Skrevet 12. september Skrevet 12. september Front 242 oxo front by front er synt gruppe Front 242 were a Belgian electronic music group that came into prominence during the 1980s. Pioneering the style they called electronic body music, they influenced the electronic and industrial music genres.[1] 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Skrevet 12. september Vi har hørt på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september Skrevet 13. september @MR SPEED, jeg har svart deg på Ps pm'en. 🙂🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Skrevet 13. september Vi skal snart ut på fisketur.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 1
Sviskepott Skrevet 13. september Skrevet 13. september Jeg sitter spent her og venter på resultatet av fisketuren. 🐟🐟 🐟 Blir det stekt makrell i dag? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Skrevet 13. september MR SPEED skrev (37 minutter siden): Snart kommer sushi bowl 😊😊 Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg sitter spent her og venter på resultatet av fisketuren. 🐟🐟 🐟 Blir det stekt makrell i dag? Vi kan fortelle at vi har spist stekt selvfanget makrell, og kokte poteter, stekt løk og rømme på til lunsj i dag.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅🥛🥛😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september Skrevet 13. september (endret) Jeg har laget to baguetter ene med smør, ost, salami, egg og potetsalat med chili, agurk og hvitløk, som jeg selv har blandet i lag og crispisalat. Og den andre, med smør, ost, krydderskinke, egg og potetsalat med raspet gulerot, purreløk og hvitløk, også blandet selv i lag og crispisalat. 😋😋😋 Dem begge er til i morn til Commander Master Draft'en. Det er selveste middagen min til i morgen. 🎴🎴🎴 Endret 13. september av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. september Skrevet 14. september TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Jeg har laget to baguetter ene med smør, ost, salami, egg og potetsalat med chili, agurk og hvitløk, som jeg selv har blandet i lag og crispisalat. Og den andre, med smør, ost, krydderskinke, egg og potetsalat med raspet gulerot, purreløk og hvitløk, også blandet selv i lag og crispisalat. 😋😋😋 Dem begge er til i morn til Commander Master Draft'en. Det er selveste middagen min til i morgen. 🎴🎴🎴 Vi sier nam nam.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. september Skrevet 14. september Sviskepott skrev (3 minutter siden): Nam Nam burde bli mitt mellomnavn. Vi har allerede namnam som mellomnavn.
MR SPEED Skrevet 14. september Skrevet 14. september TheDarkSycamore - SCM skrev (22 timer siden): Jeg har laget to baguetter ene med smør, ost, salami, egg og potetsalat med chili, agurk og hvitløk, som jeg selv har blandet i lag og crispisalat. Og den andre, med smør, ost, krydderskinke, egg og potetsalat med raspet gulerot, purreløk og hvitløk, også blandet selv i lag og crispisalat. 😋😋😋 Dem begge er til i morn til Commander Master Draft'en. Det er selveste middagen min til i morgen. 🎴🎴🎴 Hellstrøm 😜😝😛🤪 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. september Skrevet 14. september Vi hører på The Beatles nå i natt.♥️♥️♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. september Skrevet 14. september MR SPEED skrev (2 timer siden): Hellstrøm 😜😝😛🤪 Han er kul kokk. 😎 1
MR SPEED Skrevet 14. september Skrevet 14. september TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Han er kul kokk. 😎 Han er lik meg en hissig propp min favoritt kokk den beste koken i mine øyne 👍 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Skrevet 15. september Vi har spist frokost nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september Skrevet 15. september MR SPEED skrev (5 timer siden): Han er lik meg en hissig propp min favoritt kokk den beste koken i mine øyne 👍 Han er heldigvis ikke like ille som han Gorden Rmpsy. Han liker jeg ikke, han er altfor streng. Hellstrøm er jo streng han også, bare ikke like streng. 😏😏 1
Sviskepott Skrevet 15. september Skrevet 15. september Hehe...lurer på hvordan en fight mellom Hellstrøm og sinnataggen fra england hadde gått om de virkelig røk i tottene på hverandre på alvor. 😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Skrevet 15. september Vi tror at det hadde blitt et kokkesøl av dimensjoner.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå