Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:53 Skrevet mandag kl 17:53 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Nå klagga vive xr elite er for mørkt bruke de nå mare snufs går ikke nakken nå 👎👎😢😢 Skjul innhold Har jo den lampa som er super sterk ser du dere vi oss blir da blendet da så sterk er den da så mare blir ikke marrerit da 👍👍🤪🤪😜😜😝😝 Vi satser på at det går bra tilslutt.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 00:01 Skrevet tirsdag kl 00:01 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Den drikken er ikke noe for oss, siden vi er 100% avholds begge to.😊😊☺️☺️ Syns den drikken smakte som cider. Om det er cider, det vet jeg ikke. 🤔 Jeg drikker ekstremt skjeldent alkohol. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:14 Skrevet tirsdag kl 02:14 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Syns den drikken smakte som cider. Om det er cider, det vet jeg ikke. 🤔 Jeg drikker ekstremt skjeldent alkohol. Vi drikker aldri alkohol.😊😊☺️☺️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 05:33 Skrevet tirsdag kl 05:33 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi drikker aldri alkohol.😊😊☺️☺️ Både deres og min forhold til alkohol, er ganske sund holding. For deres del, aldri. For meg skjeldent. 🤗🤗🤗 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:35 Skrevet tirsdag kl 16:35 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 timer siden): Både deres og min forhold til alkohol, er ganske sund holding. For deres del, aldri. For meg skjeldent. 🤗🤗🤗 Vi er helt enige med deg der.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet onsdag kl 08:21 Skrevet onsdag kl 08:21 Aasas dritt må ladde igjen vive xr elite igjen trude slått de sv snøft 😡nei 2% nå 😡 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 12:01 Skrevet onsdag kl 12:01 Vi drikker kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:41 Skrevet i går, 16:41 Vi Digger Vazelina Bilopphøggers.🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Det gjør jeg også. 🤗🤗 Vazelina er en kul gjeng. 😎😎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi har spist frokost nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg begynner og bli sprø av denne her (Se bildet). Den er svært i veien når jeg prater. Vanskelig og si enkelte ord. Jeg har vært hos fastlegen min, og han sier at det er ikke ondsinnet sort, heldigvis. Men den er svært irriterende og i veien. Han ordnet ny time til meg hos OENH (Øre-Nese-Hals) spesialisten. Og jeg skal ha time hos dem om ca 1,5 uke. 😒😒 1
NorsknRev Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Forstoppelse stjeler din tid, men diare venter ikke på noen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): Jeg begynner og bli sprø av denne her (Se bildet). Den er svært i veien når jeg prater. Vanskelig og si enkelte ord. Jeg har vært hos fastlegen min, og han sier at det er ikke ondsinnet sort, heldigvis. Men den er svært irriterende og i veien. Han ordnet ny time til meg hos OENH (Øre-Nese-Hals) spesialisten. Og jeg skal ha time hos dem om ca 1,5 uke. 😒😒 Vi håper at det ordner seg for deg, og vi ønsker deg godbedring.😊😊☺️☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå