Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:53 Skrevet mandag kl 17:53 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Nå klagga vive xr elite er for mørkt bruke de nå mare snufs går ikke nakken nå 👎👎😢😢 Skjul innhold Har jo den lampa som er super sterk ser du dere vi oss blir da blendet da så sterk er den da så mare blir ikke marrerit da 👍👍🤪🤪😜😜😝😝 Vi satser på at det går bra tilslutt.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 00:01 Skrevet tirsdag kl 00:01 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Den drikken er ikke noe for oss, siden vi er 100% avholds begge to.😊😊☺️☺️ Syns den drikken smakte som cider. Om det er cider, det vet jeg ikke. 🤔 Jeg drikker ekstremt skjeldent alkohol. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:14 Skrevet tirsdag kl 02:14 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Syns den drikken smakte som cider. Om det er cider, det vet jeg ikke. 🤔 Jeg drikker ekstremt skjeldent alkohol. Vi drikker aldri alkohol.😊😊☺️☺️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 05:33 Skrevet tirsdag kl 05:33 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi drikker aldri alkohol.😊😊☺️☺️ Både deres og min forhold til alkohol, er ganske sund holding. For deres del, aldri. For meg skjeldent. 🤗🤗🤗 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:35 Skrevet tirsdag kl 16:35 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 timer siden): Både deres og min forhold til alkohol, er ganske sund holding. For deres del, aldri. For meg skjeldent. 🤗🤗🤗 Vi er helt enige med deg der.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Aasas dritt må ladde igjen vive xr elite igjen trude slått de sv snøft 😡nei 2% nå 😡 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vi drikker kaffe nå.☕☕😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå