Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) foretrekker Beatles fram for streamen min. 😧😔 Vi har Beatlesmaraton to ganger i året, og det er i juni og i desember. 1
Sviskepott Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Jeg kjenner at jeg blir veldig påvirket av verdenssituasjonen og ser ikke hvordan dette kommer til å kunne bli bra igjen for alle som er rammet. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg kjenner at jeg blir veldig påvirket av verdenssituasjonen og ser ikke hvordan dette kommer til å kunne bli bra igjen for alle som er rammet. Vi tenker også sånn på den saken. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Nå skal vi høre på The Beatles.♥️♥️♥️♥️ 1 1
SprengeMobil Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Det var en kjempeartig episode av Scrubs hvor Dr. Kelso spoiler kampen med Kobe Bryant og Shaquille O'Neal for Dr. Cox. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Vi har akkurat spist middag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋
Sviskepott Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Jeg tror at den kongelige damen som tydelig etterlignet Trump i måten han snakker på, begikk en diger kongelig glipp der, for slik gjør man ikke. Ligger på nett til evig tid. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg tror at den kongelige damen som tydelig etterlignet Trump i måten han snakker på, begikk en diger kongelig glipp der, for slik gjør man ikke. Ligger på nett til evig tid. Vi tenker at du har et poeng der.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Vi koser oss med brus nå.🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni (endret) Jeg elsker M3gan enda mer nå. M3gan 2.0 var drit heftig. 🤩🥰😍 Er enda i blow avway vinden lenge etter filmen. 🤯🤯🤯 I Love You M3gan Even More. 🥰😍😘 🥰😘😍 😍😘🥰 😍🥰😘 😘🥰 😘😍🥰 🥰😍😘 🥰😘😍 😍😘🥰 😍🥰😘 😘🥰 😘😍🥰 Endret 27. juni av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Vi hører på The Beatles nå i natt.♥️♥️♥️♥️
Sviskepott Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Tenker stadig på å bestille pizza el.l. til min dør, men får ikke gjort det. 🤨 Bestilte nesten i forgårs, men nei... 1
Sviskepott Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Jeg har kjøpt en slik liten eske med ti poser pulverkaffe/melk og sukker. Skal smake til kvelden tror jeg...eller i morgen til frokost. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Vi har fått litt sol nå her i Bergen etter all den vinden vi hadde her i dag.⛅⛅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå