Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Skrevet 30. april I morgen skal vi ha årets første fisketur.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Vi ønsker alle sammen en god1.mai.🚩🚩👨🏭👩🏭
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): 🤔 Jeg har laget enda flere nye Magic The Gathering kort. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): 🥰🥰 Det har ikke vi, men vi synes at det er megakule kort.😎😎🎴🎴 Har du spist frokost nå?? Syns dere at Xick er både søt og drit skummel på samme tid både som navn messing og demmes flavor-tekst (den siste avsnitten nederst på kortet i kursiv skrift)? 🤔🤔 Det syns jeg iallefall. 😱😎 Endret 1. mai av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Syns dere at Xick er både søt og drit skummel på samme tid både som navn messing og demmes flavor-tekst (den siste setningen nederst på kortet i kursiv skrift)? 🤔🤔 Det syns jeg iallefall. 😱😎 Ja vi må nok si oss enige der.👨🦰👩🦰👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Vi koser oss med brus og potetgull nå i kveld.🥤🥤🟡🟡😋😋 1
SprengeMobil Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT har ikke vært her på lenge. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai (endret) Jeg har blidt smittet av etter annet, hvet ikke hva. Er skikkelig snørrete og ekstremt vond hals. Hoster og harker i eningen. 🤧😪 Helt ærlig, jeg trudde faktisk at jeg ikke skulle bli syk i år, der tok jeg grundig feil. Endret 4. mai av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Jeg har blidt smittet av etter annet, hvet ikke hva. Er skikkelig snørrete og ekstremt vond hals. Hoster og harker i eningen. 🤧😪 Helt ærlig, jeg trudde faktisk at jeg ikke skulle bli syk i år, der tok jeg grundig feil. Vi ønsker deg Godbedring.🥰🥰
SprengeMobil Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai beerbongs & bentleys av Post Malone er i spilleren hos meg nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Vi skal straks spise frokost.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai SprengeMobil skrev (56 minutter siden): I'm gonna break my rusty cage and run! Åhh...nå poppet hele låta opp i mitt hode! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå