AspectGamer Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg ATI Radeon's flaggskip "HD 4870 X2" og lastet ned de aller nyeste driverne til kortet. Jeg har også installert Crysis 1.2 patch. Men når jeg aktiverer Catalyst A.I. crasher Crysis etter noen sekunder. Dette er dog nydelige sekunder fordi jeg kjører det glatt som is på Very High med full anti-aliasing... Med Catalyst A.I. gir kortet FULL gass, men siden jeg tvinges til å slå den av virker det som om spillet bare utnytter den ene kjernen og ikke kjører noe særlig bedre enn et vanlig kort. Er det noen som vet mer om Catalyst A.I. i forhold til Crysis, eller har problemer med det samme? Er det Crytek eller ATI som nødvendigvis må fikse det?
Iceman22 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg ATI Radeon's flaggskip "HD 4870 X2" og lastet ned de aller nyeste driverne til kortet. Jeg har også installert Crysis 1.2 patch. Men når jeg aktiverer Catalyst A.I. crasher Crysis etter noen sekunder. Dette er dog nydelige sekunder fordi jeg kjører det glatt som is på Very High med full anti-aliasing... Med Catalyst A.I. gir kortet FULL gass, men siden jeg tvinges til å slå den av virker det som om spillet bare utnytter den ene kjernen og ikke kjører noe særlig bedre enn et vanlig kort. Er det noen som vet mer om Catalyst A.I. i forhold til Crysis, eller har problemer med det samme? Er det Crytek eller ATI som nødvendigvis må fikse det? Skjer det bare på Crysis? Prøv å oppdater directX og prøv med mipmap detail level på quality og slå av adaptive anti-aliasing i control centeret. Tror ikke nye drivere fikset problemet ditt for det virker helt fint her i crysis og warhead.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå