Gå til innhold

hvorfor kan ikke jeg lage Garry's mod server

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg klarer og lage garry's mod LAN servere men ikke servere som andre også kan spille på.

de svenskene jeg spiller med klarer og lage servere som jeg kan joine og spille på men jeg klarer ikke, hvordan kan det ha seg.

de jeg spiller med har ikke batalt noe penger for å ha serveren.

Er den noe software eller hardware jeg trenger kansje???

PC-en min er ganske kraftig, internethastigheter er helt grei 225 kb.s i nedlasting. ( det er Telenor da kansje det er problemet )

altså når noen prøver og joine serveren får de bare " server is not responding "

Endret av black-light
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mest sannsynlig at portene spillet bruker ikke er åpnet. Siden du har telenor regner jeg med at du har thomson-modem. Gå til adressen 10.0.0.138 med en nettleser - toolbox - game & app sharing - Assign a game or application to a local network device - finn half-life 2 og velg din datamaskin under device og trykk på add. Da skal det funke.

Hvis adressen ikke er riktig kan du finne den ved å trykke windows-R, skrive cmd, skrive ipconfig i vinduet som kommer opp og finne adressen bak standard gateway eller DNS

Skrevet
jeg klarer og lage garry's mod LAN servere men ikke servere som andre også kan spille på.

de svenskene jeg spiller med klarer og lage servere som jeg kan joine og spille på men jeg klarer ikke, hvordan kan det ha seg.

de jeg spiller med har ikke batalt noe penger for å ha serveren.

Er den noe software eller hardware jeg trenger kansje???

PC-en min er ganske kraftig, internethastigheter er helt grei 225 kb.s i nedlasting. ( det er Telenor da kansje det er problemet )

altså når noen prøver og joine serveren får de bare " server is not responding "

si at de må refreshe om og om igjen til de finner den. Funket når jeg lagde server.

Skrevet
Er mest sannsynlig at portene spillet bruker ikke er åpnet. Siden du har telenor regner jeg med at du har thomson-modem. Gå til adressen 10.0.0.138 med en nettleser - toolbox - game & app sharing - Assign a game or application to a local network device - finn half-life 2 og velg din datamaskin under device og trykk på add. Da skal det funke.

Hvis adressen ikke er riktig kan du finne den ved å trykke windows-R, skrive cmd, skrive ipconfig i vinduet som kommer opp og finne adressen bak standard gateway eller DNS

hm, kansje hørtes gjenomtenkt ut, jeg må ta og prøve det. ( modemet er et speedtuch mener jeg å huske )

Skrevet (endret)

Jeg tror kansje det virker alikevel. sendte IP til en og han kunne koble seg til, men han avbrøt da han så hvor mange addons og slikt jeg hadde.

Endret av black-light

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...