Terje92 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Leiter etter et FPS-spill eller racing-spill som jeg kan spille i høstferien, som starter på mandag
Darkbuster Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Vell, nå finnes det en rekke slike spill. Men min beste FPS opplevelse må ha vært Bioshock. Pure skal også ha fått god kritikk. Finnes en demo av Pure her.
Terje92 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Spilt begge. Kan jo lage en liste av de jeg husker å ha spilt da: nolf 1 og 2 Alle Call of Duty som har kommet ut til pc TimeShift Stalker Postal 2 og AW Medal of Honor uten den siste da det virka kjedelig Conflict: Dinied ops GRID Heroes of might and magic 3, 4 og 5. Turning Point: Fall of liberty Frontlines: Fuel of war Trackmania spilla. DMC 4 Crysis og Warhead Lost Planet Noen av disse er halvferdige mens andre er spilt flere gang (mista saven) Hvertfall de som jeg regner med dere har hørt om Spilt et par fpser fra City Interactive også.. Endret 3. oktober 2008 av Terje92
El Grebr Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Team Fortress 2 er absolutt grei underholdning for en ukes tid^^ og Far Cry er jo fint:) det er vel ikke så lenge til toeren kommer, så da får du noe ekstra å glede deg til;) Endret 3. oktober 2008 av El Grebr
kaasa92 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Max Payne 2 (1'ern funker sikkert også, men har bare spilt 2'ern)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå