Kani Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Har akkurat kjøpt en 6500 slide. Hvileskjermen med alle hurtigmenyene irriterer vettet av meg. Går det an å fjerne den?? Håper virkelig det... Akkurat som om jeg ikke bare kan trykke "meny" å gjøre det jeg vil derfra.
MamboJambo Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Du kan slå den av under innstillinger et sted. Husker ikke helt hvor, er bare og lete litt:) Får ikke sjekka da min ligger her i to deler
cyclo Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
RMNZR Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 det heter ventemodus, og skal kunne fjernes ved enten å finne det på instillinger ELLER: sørg for at du er på ett ikon (eller noe) på hvileskjermen. Trykk venstre valgknapp. Velg instillinger, og det skal ikke mye mer magi til for å finne fram
Kani Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Flotte greier. Har fjerna den. Annoying meny, det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå