n4w Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg tenkte idag at jeg skulle innstalere WoW og begynne og spille så smått. Men så blir jeg stoppet av den fordømte patchinga. Så jeg har prøvd å laste ned den elsdte pathcen og legge den inn og bygge meg oppover. Men det funker ikke. Så prøvde jeg background downloader, men der stod det at jeg hadde den nyeste versjonen. Så lagde jeg meg en bruker på en gammel privat server, men samme problem der. Og når jeg prøvde og logge på komemr forslaget om å spørre blizzard. Og siden jeg sitter på et "nydelig" 10 kb/s (ned) så tar det da også tid å laste ned ting og tang. Ideer? Endret 6. oktober 2008 av n4w
Indexi Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tenkte idag at jeg skulle innstalere WoW og begynne og spille så smått.Men så blir jeg stoppet av den fordømte patchinga. Så jeg har prøvd å laste ned den elsdte pathcen og legge den inn og bygge meg oppover. Men det funker ikke. Så prøvde jeg background downloader, men der stod det at jeg hadde den nyeste versjonen. Så lagde jeg meg en bruker på en gammel privat server, men samme problem der. Og når jeg prøvde og logge på komemr forslaget om å spørre blizzard. Og siden jeg sitter på et "nydelig" 10 kb/s (ned) så tar det da også tid å laste ned ting og tang. Ideer? http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Funker som regel bedre enn Blizzard Download.
n4w Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Skrevet 5. oktober 2008 Ja tenkte at jeg skulle teste noen av de. Men det tar jo så forferdelig lang tid å laste ned. Spesielt siden jeg må patche fra starten av TBC...
n4w Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Skrevet 6. oktober 2008 Jaja, nå fikk jeg det til å fungere. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå