Sjokoladefisk Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Skal begynne og lvle en ny klasse med friend systement, men jeg er fryktelig usikker på hva jeg skal velge. Skal være rogue, warlock eller shaman (mainen min er hunter) Rogue har jeg prøvd tillvl 34 cirka, og de virker artig, spesielt i pvp. har en lvl 55shaman, men har litt lyst til og lage en ny, og liker ikke helt rasen min shaman er, og den er på en server jeg ikke ha den på heller, og jeg gikk sånn passe lei ut av den, forbedrer det seg senere?. Warlock har jeg bare prøvd til lvl 20, men de virker også artig. Hvordan er disse klassene i 70? og hvilken skills/talents får de i lich king?
Heart Break Kid Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Helt seriøst, den siste uka har du laget en tråd om hvert eneste spørmål du lurer på, hvorfor ikke bare spørre i en eksisterende tråd?
Tørriss Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Eneste måten du kan finne ut om du liker de forskjellige klassene er å teste dem ut og lvle dem opp selv. Når du har friend systemet tar det jo ikke akkurat lang tid å nå 70.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå