Gå til innhold

Nokia 3510i mot 3510?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det høres rart ut men er noen villig til å bytte 3510i mot 3510? Er i perfekt stand dekslet er litt skadet så du kan beholde ditt gamle deksel vel takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler forskjellen på 400Kr også så det er kanskje ikke en så dum idè men glem det jeg kan heller gjøre det i en mobil foretning

Skrevet
Jeg betaler forskjellen på 400Kr også så det er kanskje ikke en så dum idè men glem det jeg kan heller gjøre det i en mobil foretning

Det er en veldig dum ide....

Skrevet

er jo mer minne for sms på den vanlige 3510 enn det er på i, så hvis det er noen skikkelige sms freaker så kan det joo faktisk være at aktuelt bytte

Skrevet
er jo mer minne for sms på den vanlige 3510 enn det er på i, så hvis det er noen skikkelige sms freaker så kan det joo faktisk være at aktuelt bytte

Er det mindre minne på 3510i? :lol:

Skrevet

på min 3510 hadde jeg plass til 130sms eller noe, men dama med sin 3510i får ikke plass til mer enn 40-50.. det er til tross for at hun ikke har lastet ned mer enn 2 ringelyder og har slettet noen av bildene som originalt ligger på telefonen..

uansett, mye heller 3510i enn 3510.. :)

Skrevet

Jeg er dritt lei den lille plassen på min 3510i! Kan det finnes oppgraderinger som lar sms-er få mer minneplass? Hvorfor ikke bruke det delte minnet? Har noe peiling? Har noen snakket med Nokia om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...