QveltinG Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Når jeg var liten, sånn for 10-14 år siden hadde nabogutten et Sega-spill, nemlig Sonic. Jeg har leitet og prøvd å finne dette på pc senere, men jeg finner ikke AKKURAT det Sonic-spillet jeg spilte som barn. Finner Sonic spill, men ikke "den rette" altså. Husker ikke så mye, men: -Sånne plasser på hvert map du kunne få slags bonusbane, der du skulle samle ringer mens du sprang nedover en slags rutsjebane. Fikk du nok ringer på 7 baner, unlocka du Super-sonic. -Aller siste mapet foregikk i verdensrommet. På en romstasjon eller noe. -Dersom du spilte 2-player spilte player nr 2 en gul rev eller noe. Noen som vet hvilket jeg prater om ? Finner det ikke.. :/
Svenni212000 Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Høres ut som Sonic the Hedgehog 2. Dette spillet finnes ikke direkte på PC. Du kan få kjøpt spillet om du har Xbox 360 eller Nintendo Wii. Utenom dette kan du få spillet ved å laste ned spillet og emulator til PCen. Dette er dog ulovlig, om du ikke eier kopi av spillet selv. Jeg kan dessverre ikke opplyse om noen linker, da det høyst sansynlig vil være mot forumreglene.
QveltinG Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Det ser ut til å være den ja. Tusen takk. =)))
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Bare en liten rettelse, spillet finnes på PC, Sega har lansert en samlepakke, Sonic Mega Collection Plus, som også ble utgitt til PC. Den innholder innholder flere klassiske Sonic-spill, blant annet det du beskriver over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå