Gabriel Shear Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Går det an å få ei idiotsikker oppskrift på norsk til å installere XviD codec? Er så forbanna irriterende å høre på små fjortisser wine om at filmen jeg brente ikke funka.. JEEESUS.. Så hjelp meg folks.. Den enkleste måten å installere XviD på? Gjerne med ei oppskrift. På forhånd takk for alle svar..
stranden Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 det er da ikke fjortiss å si at ikke filmen ikke funka etter de brente den.. de lurre bare på.. ikke så skilled... du kan jo altids laste ned en setup fil... bare install.. så ferdig
CPurcell Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Laste ned EXE filen og kjøre den? http://www.wma-decoder.com/files/XviD_Install.exe
Sneglen Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Aldri funnet den EXE filen. Når sant skal sies har jeg aldri lett noe serlig etter den. :oops: Har bare funnet source filene...
Nichlas Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Aldri funnet den EXE filen. Når sant skal sies har jeg aldri lett noe serlig etter den. :oops: Har bare funnet source filene... Google: xvid codec compiled - voila
bushdevil Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Vil da anbefale å legge inn K-Lite codec pack. Beste codec pakken jeg har sett til nå. Vet at det er anbefalt å ikke legge inn codec pakker, men enkle codecs etterhvert som du trenger det. Men hvis du ikke en gang får til å legge inn XviD bør du kansje bare legge inn en codec pakke, så slipper du å irritere andre
stoolman Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Så du er lei av nOObs du.... Syns du høres ganske nOOb ut selv jeg! Xvidcodec har eksistert en god stund i exe filer, så det høres ut som om du faktisk trenger hjelp selv men ikke tør å spørre direkte.... det er godt å ha noen å skylde på.... 8)
Ludde Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Så du er lei av nOObs du....Syns du høres ganske nOOb ut selv jeg! Xvidcodec har eksistert en god stund i exe filer, så det høres ut som om du faktisk trenger hjelp selv men ikke tør å spørre direkte.... det er godt å ha noen å skylde på.... 8) "i exe filer" .. hihi kompilerte versjoner
stoolman Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Det var vel flisespikkeri....eller hva? Det er vel meningen som teller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå