Gå til innhold

Pes 09 Xbox 360 vs. Ps3


rikkmund

Anbefalte innlegg

Har nå fått testet demoen på hver konsoll, og ble litt usikker på om hvorvidt jeg skal kjøpe til Ps3 eller 360.

Flere som har prøvd på begge?

 

Dette er et spill jeg kommer til å spille mye, så cluet er hvilken versjon. Ps3 har innebygget wifi, dvs jeg slipper å trekke en kabel gjennom stua hver kveld. Men selve spillfølelsen synes jeg var bedre på Xboxen, dvs mer flytende og det virket som om det var mer fart i kula. Ellers var jo også grafikken bedre på Xboxen, da spesielt ansiktene og dets detaljer.

Ikke enkelt valg da jeg virkelig håper å få brukt Ps3en mer. Fleste multiplattformspillene jeg tester havner jo alltid i favør Xbox...

 

Valget havner vell hos den parten som kan gi den beste liveopplevelsen, for den var jo grusom på begge konsollene når det gjaldt Pes 09

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten ting å tenke på er at det er kjekt å laste ned korrekte navn på spillere og lag. Dette er mye enklere på PS3 enn Xbox 360.

 

Jeg har og testet begge versjonen og syntes ikke forskjellen var noe merkbar. Da foretrekker jeg PS3 versjonen som gjør det enklere å laste ned oppdateringer samt PS3 kontrollen passer meg bra til denne type spill.

Lenke til kommentar

PES communitiet er større på PS3 siden. Gameplaymessig kan det godt hende at det er bedre på 360, men det er mye lettere å laste ned OF osv. til PS3. Jeg er medlem på pesnorge.net(her arrangeres det nettliga, og det er flere divisjoner på PS3 siden. Jeg spiller dog på 360 hvor det er to divisjoner, og jeg synes det er nok:)

 

Vel og merke at NM og EM spilles på PS3, hvis det intereserer deg.

Lenke til kommentar
En liten ting å tenke på er at det er kjekt å laste ned korrekte navn på spillere og lag. Dette er mye enklere på PS3 enn Xbox 360.

 

Jeg har og testet begge versjonen og syntes ikke forskjellen var noe merkbar. Da foretrekker jeg PS3 versjonen som gjør det enklere å laste ned oppdateringer samt PS3 kontrollen passer meg bra til denne type spill.

 

Vet du hvor dette kan gjøres?

Lenke til kommentar
En liten ting å tenke på er at det er kjekt å laste ned korrekte navn på spillere og lag. Dette er mye enklere på PS3 enn Xbox 360.

 

Jeg har og testet begge versjonen og syntes ikke forskjellen var noe merkbar. Da foretrekker jeg PS3 versjonen som gjør det enklere å laste ned oppdateringer samt PS3 kontrollen passer meg bra til denne type spill.

 

Vet du hvor dette kan gjøres?

 

Det kommer vel en option file en av dagene tenker jeg. Har ikke søkt så mye enda, men du finner garantert informasjon om det på forumet til pesfan.com

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

dette med PES på de to konsollene er så og si avgjørende for mitt valg når jeg nå skal kjøpe xbox eller ps3. Har skrevet noe i en annen tråd om dette og det som gjør at jeg sliter litt med å gå for xbox er dårligere design (må innrømme at jeg bryr meg litt om det) og spesielt at håndkontrollerene er annerledes (godt vant til playstationkontrollerne og vet ikke om jeg vil like xbox sine).

 

Jeg kommer til å spille mye PES2009 (og kanskje litt fifa09), er en svoren tilhenger av PES, men er usikker på hvilken konsoll spillet tar seg best ut på. Har ikke prøvd noen av dem så langt. Noen tips før jeg går til innkjøp (helst senere idag).

Lenke til kommentar
Er det muligheter å spille 2 vs. 2 online slik som i PES5 på begge konsollene,evt. om denne funksjonen i dette tatt inn i varmen etter de fjernet 2 vs. 2 både i pes6 og pes08..

 

 

Har kjøpt spillet til begge konsollene, og kan med en gang si at Xbox blir mitt valg.

Hovedsaklig grunnet en mye bedre online-opplevelse, samt at kontrolleren er klart bedre hos Xbox.

Selger nok Ps3-versjonen så snart som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...