Gå til innhold

Spore-Save funker ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har spillet spore og har spillet på en save siden jeg fikk spillet.. har kommet uuuuuuuuuuuuuuuuutrolig langt på den saven.. Men i dag så skulle jeg spille.. Så jeg går som vanlig inn på Saven min.. Men etter å ha loadet litt så bare stopper hele spillet og jeg får meld om at spore har sluttet å funke.. Men alle andre saver funker.. det kom også opp når jeg starta spillet at en save er blitt ødelagt eller slettet.. Men dette var på en annen save da..

Noen som vet hva jeg kan gjøre? =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lite dessverre. Du kan prøve å gjøre en system restore til dagen før. Korrupte lagrefiler er så vidt jeg vet umulige å fikse.

Det er det eneste tipset jeg kan gi deg. Har du husket å patche spillet? Tror den fikset et problem med filer som ble korrupte.

Slik gjør du en system restore:

Gå på C disken din, deretter går du inn på mappen som heter Windows.

Gå inn på mappen som heter System32.

Deretter leter du etter en programfil som heter rstrui. Skru tiden tilbake! MAGI!

Du kan også bare trykke på kjør program og skriv rstrui. Det finnes også en lettere måte men jeg husker ikke den dessverre.

Ved å kjøre dette programmet skrur du bare tiden tilbake til enten i går eller noen timer før filen ble korrupt. Mener dette skal funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...