Gå til innhold

Sommern over, hvor dra neste år? :)


Kimz88

Anbefalte innlegg

Hei

 

Da var sommeren over for denne gang og sydenturer er blitt vel gjennomført av mange party glade ungdommer. Jeg og en hel del andre kompiser dro denne sommern til Magaluf. Vi har alle bare positive minner å tenke på fra den turen. Hele sydentur "party" opplevelsen har truffet oss langt inn i hjerteroten så syden skal det også bli neste år.

 

Men som det ble skrevet i aviser, på nettet etc. så var Magaluf det heteste reisemålet for party glade ungdommer i sommer. Hva tror dere blir neste års? Som i sommer er vi usikre på hvor vi har lyst å dra til neste år, så det jeg lurer på er hvor dere andre har tenkt dere til å dra til sommern? Da tenker jeg på dere sånn som oss er intr i å få en god party opplevelse.

 

Skriv gjerne om hvor dere var, hva som var positivt/negativt, hvor turen går til neste år etc.

 

Magaluf stod til forventningene som vi hadde. Vi hadde hørt veldig mye bra, og det vi hørte stemte. Det var en meget høy partyfaktor og veldig gode diskoteker samt barer. Prisene var overkommelige og maten var god. Det var fine strender med mange vann aktiviteter. Utenom å bare ligge på stranden kunne man besøke et stort og meget bra badeland eller teste egenskapene på go-cart banen.

Eneste minuset jeg har er alle de surrete engelskmennene. Disse er ikke helt til å unngå, desverre. Men da anbefaler jeg å holde dere på de skandinaviske barene som grabbarna a grus, casablanca, det glade hjørnet, den glade viking, gjøkeredet, e4 osv. Der er det masse fine jenter og koslige bartendere !

 

Selv har vi kommet på disse plassene å dra til neste år: Aya Napa, Kos, Rhodos, Alanya, Magaluf, Ibiza.

Endret av Kimz88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...