Gå til innhold

utdrag fra DVDfiler


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Min personlige DVD samling av selvproduserte videoer begynner å bli stor. Det irriterende er jo at når en har laget en film og brenner den på dvd, føler jeg at det er umuligt å f.eks ta en scene ut fra filmen og brenne den som en selvstendig film. F.esk ville jeg bruke en scene fra en studietur jeg hadde, kopierer jeg selve dvd filen inn i redigeringsprogrammet er det selvsagt en ubrukelig video-fil.

 

er det noen som hvet om et slikt program som kan ta ut deler av en dvd?

 

- evig takknemlig for hjelp.

 

-indianaen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Min personlige DVD samling av selvproduserte videoer begynner å bli stor. Det irriterende er jo at når en har laget en film og brenner den på dvd, føler jeg at det er umuligt å f.eks ta en scene ut fra filmen og brenne den som en selvstendig film. F.esk ville jeg bruke en scene fra en studietur jeg hadde, kopierer jeg selve dvd filen inn i redigeringsprogrammet er det selvsagt en ubrukelig video-fil.

 

er det noen som hvet om et slikt program som kan ta ut deler av en dvd?

 

- evig takknemlig for hjelp.

 

-indianaen

Er det kapittler på filmen? imtoo.com dvd ripper:)

Lenke til kommentar
nei det er ikke kapittler..og den er 45 min...gulp

Med dvd ripper/dvd shrink så lager den vel .vob filer. Disse kan vel gjøres om til avi eller mpeg på et vis. Da bør du kunne klippe ut det du vil ha med f.eks Adobe Premiere. Men denne tråden burde vel vært under video et sted.

HER vil jeg tro du finner det du trenger.

Endret av paalwa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...