Gå til innhold

Crysis: Warhead i Vista DirectX9, hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har spillt igjennom Crysis Warhead i Vista 64. Synes det gikk litt tregt grafikkmessig særlig mot slutten og lurer på hvor jeg kjører directx9 varianten. I vanlig Crysis kan man velge dette ved å høyreklikke på ikonet. Dette går ikke med Warheadikonet. Crysis directx9 går nemlig veldig bra på min maskin. Derfor ønsker jeg dette på Warhead også. Har kjøpt Warhead på Steam.

Har 4870x2 og quad6600 @3400. Begge vannkjølt.

Endret av Fromage
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har spillt igjennom Crysis Warhead i Vista 64. Synes det gikk litt tregt grafikkmessig særlig mot slutten og lurer på hvor jeg kjører directx9 varianten. I vanlig Crysis kan man velge dette ved å høyreklikke på ikonet. Dette går ikke med Warheadikonet. Crysis directx9 går nemlig veldig bra på min maskin. Derfor ønsker jeg dette på Warhead også. Har kjøpt Warhead på Steam.

Tror jeg fikk det til nå: Satte inn -DX9 i startfeltet. Virker som det funker bedre nå.

Endret av Fromage
Skrevet

Tror jeg fikk det til nå: Satte inn -DX9 i startfeltet. Virker som det funker bedre nå.

Merker du noen forskell grafikkmessig etter du har skrevet -DX9 og fått mye bedre ytelse?

Skrevet
Merker du noen forskell grafikkmessig etter du har skrevet -DX9 og fått mye bedre ytelse?

Egentlig ikke. Alt flyter jevnere. Vanskelig å si om det er noen forskjell grafikkmessig. Synes alt ser veldig bra ut. Kjører på Entusiast innstilling på alt. Oppløsning 1920x1080.

Skrevet
Det er ikke entusiast-instilling når du kjører DX9 istedet for 10...

Jo på Warhead har de gjort sånn at når man kjører DX9 så går det å ha entusiast... men derimot på gammle crysis så var ikke very high alternativene tilgjengelige når man kjørte DX9.

Skrevet

Fromage, husk at å kjøre DX9 i Crysis (original) så spiller du bare på high, og det vil være like greit å sette ned alt på "High" i menyene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...