gaMerz Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Heisann. Jeg trenger en ny pc etter at min gamle tok kvelden sin igår. Det jeg skal bruke den til er CSS hovedsaklig å litt crysis som kan kjøre værtfall low + uten lagg! Håper på at DU kan finne en ny en til meg som jeg kan bygge, AMD eller INTEL er det samme. Finn helst på komplett eller en annen god side som kan ta postoppkrav.! Takk for hjelpen på førehand!. Mvh Espen
Zerblat Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Intel Wolfdale. Ati HD4850. P35/P45-hovedkort. 2GB RAM. 500W PSU. Så stor HDD du har råd til. Søtt kabinett. Og du er good to go. Endret 29. september 2008 av Zerblat
gaMerz Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Men tror du du kunne funnet et sånt oppsett?.
Bolson Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Men tror du du kunne funnet et sånt oppsett?. Hvor mye av den gamle kan du gjenbruke, kabinett, skjerm, DVD-brenner, harddisker, operativsystem, PSU etc. Det har stor betydning for hva som er mulig innenfor 4 000 til 4 500 kr.
gaMerz Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Kan bruke OS, Skjerm ellers trenger jeg alt ny
Bolson Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Kan bruke OS, Skjerm ellers trenger jeg alt ny Da er handlevogna til Agentspoon et greit utgangspunkt. Det er et 4 000 kr oppsett uten skjerm, OS og tastatur/mus. På Komplett vil den koste ca 4 500 kr med tastatur/mus. Tråden hvor dette oppsettet diskuteres. Skal du ha ennå mer budsjett enn dette velger du annet hovedkort, CPU og kabinett. Valgene er da et AMD oppsett, hvor du kan spare en 400 - 600 kr, samt et rimeligere kabinett med innebygd PSU. Men personlig ville jeg kostet på meg Antec kabinettet, da du da har et kabinett av god kvalitet og lang levetid. Mitt er snart 6 år gammelt. I tillegg er PSU-en av god kvalitet.
dach Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Kan bruke OS, Skjerm ellers trenger jeg alt ny Da er handlevogna til Agentspoon et greit utgangspunkt. Det er et 4 000 kr oppsett uten skjerm, OS og tastatur/mus. På Komplett vil den koste ca 4 500 kr med tastatur/mus. Tråden hvor dette oppsettet diskuteres. Skal du ha ennå mer budsjett enn dette velger du annet hovedkort, CPU og kabinett. Valgene er da et AMD oppsett, hvor du kan spare en 400 - 600 kr, samt et rimeligere kabinett med innebygd PSU. Men personlig ville jeg kostet på meg Antec kabinettet, da du da har et kabinett av god kvalitet og lang levetid. Mitt er snart 6 år gammelt. I tillegg er PSU-en av god kvalitet. Er dette et bra oppsett? Samma skjedde med meg og er ute etter noe i samme pris klassen. Men er oppsettet på pekepinnen bedre? Full utnyttelse av penga?
Bolson Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Handlevogna til Agentspoon og "pekepinnen" er akkurat det samme. Ja, jeg vil si at det er et godt balansert oppsett som gir mye igjen for pengene. Men som vanlig betyr bruken en god del, og det er derfor mulig å prioritere litt om avhengig av bruk, uten å sprenge budsjettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå