lo0ser Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Hjelp!!! :o Uff, nå fatter jeg ikke en meter av hva som har skjedd med OutLook Express 6 her... Hvis jeg mottar en mail til INBOX, leser den, og lar den ligge i INBOX, for å så gå til DRAFTS, klikker på drafts, går så tilbake til INBOX, så er MAILEN borte UTENOM at jeg har SLETTET DEN! Og mailen er GONE, ligger ikke i deleted mail mappen eller noe.. Værsåsnill å hjelp meg om dere kan, for nå har jeg mista 4 viktige emailer og mener at jeg ikke har gjort noen instillinger.. men... ja.. man veit aldri .rolf.helgesen
GeNeRaL1 Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 fA deg en anna e-mail browser, outlook er noe dritt. hadde samme problemet, men jeg fikk ikke fixa d, nA er jeg en lykkelig bruker av hotmail :smile:
bulldog Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 fA deg en anna e-mail browser, outlook er noe dritt.hadde samme problemet, men jeg fikk ikke fixa d, nA er jeg en lykkelig bruker av hotmail :smile: hmm hotmail er en bedre email-klient enn outlook?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå