Gå til innhold

Desperate Housewives - Diskusjonstråd for USA-sendinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm jeg trodde også hun skøyt seg selv, er veldig lenge siden jeg så sesong 1 da :p Så var det vell Mannen hennes , som la henne ( eller var det en annen person jeg blander med?) i en kiste som han hev ut i elva/sjøen. og den fant politiet etterhvert den kista. Eller var det kansje bare drapsvåpene som lå oppi der ? :p Er alt for lengesiden jeg så disse episodene.

Skrevet

Ehm, moren til Zack skøt seg jo ikke...

Hun Mary-Jane eller noe stakk henne med kniv, de puttet kroppen hennes i en kiste, kastet henne på havet.

Skrevet

ah ja , tror vi blander mellom den biologiske moren og "stemoren"

Stemoren ( mary-jane skøyt seg selv) mens Den biologiske moren til zack ble stukket med kniv ( det var ikke med vilje mener jeg å huske? det var ett uhell) og ble dermed kasta i kista og hevet på sjøen. Kan ikke det stemme?

Skrevet (endret)

Ble ikke den siste episoden sendt i kveld? Eller kanskje det var i morgen den skulle komme. Uansett. Jeg gleder meg :D

Endret av Turtlis
Skrevet

Håper det skjer noe mer spennende snart :) Ikke lenge til tipper jeg. Lurer på hva det neste blir? Altså etter at Dave er avslørt..

Noen som vet hvor mange sesonger de skal holde på? Kommer det en til? :D

Skrevet

Syns nesten alle episodene av sesong 5 har vært kjedelige, men denne var litt kul. Var lættis når Tom sa noe om at han ikke skulle være failure, også ler staffet :p Men gleder meg til campingen til mike og albinoguy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...