monsenroger Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hei. Dinget nettopp level 23 på min Chosen-karakter og gledet meg til å få "relentless" fra path of the dread. Problemet er at jeg ikke finner den i spellbook og har prøvd å google litt uten hell. Noen som har lignende problem? Abilityen "crippling strikes" ser heller ikke ut til å fungere. Tror jeg hvertfall. Det står at den reduserer damagen til target med 25% hver gang jeg får inn en critical hit. Det kommer ingen debuff eller lignende på target. Men det er jo mulig den fungerer fordi. Ellers et overraskende kult spill
Zappy Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Relentless Crippling Strikes WARDB.com Endret 29. september 2008 av Zappy
XzIz0 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 husk at du må bruke et mastery point på å "lære" spellen
mordiernice Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 det hjelper ikke bare å trykke på "skillsene" du skal ha, du må også trykke på "train" knappen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå