flickflack Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Heisann, er det mulig å kjøpe WoW "digitalt" av Blizzard, sånn at jeg får cd-keyene sendt til meg på email? Mvh, Anders
E7ite Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Heisann, er det mulig å kjøpe WoW "digitalt" av Blizzard, sånn at jeg får cd-keyene sendt til meg på email? Mvh, Anders Ja, kan kjøpe på www.wow-europe.com Sign deg opp for ein trial account og oppgrader den på account management.
SeT Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Heisann, er det mulig å kjøpe WoW "digitalt" av Blizzard, sånn at jeg får cd-keyene sendt til meg på email? Mvh, Anders Det som vertfall går er å kjøpe det på en nettbutikk som vil maile den til deg! Jeg bruker selv www. offgamers.com - de bruker maks 5 min fra bestillingen er sendt til jeg har cd-keyen i innboksen!
Skugga Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg ville heller kjøpt fra Blizzard enn noen lugubre kinesere gjennom Paypal (ugh).
flakken Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Har ikke Blizz fjernet muligheten til å oppgradere trial til full account online? En kompis av meg skulle lage ny account for et par måneder tilbake, og han kunne ikke oppgradere fra trial til full uten et serial nummer fra en WoW boks.
flickflack Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Nei, det funka å upgrade på account management. Tusen takk Nå må jeg bare finne ut av Keyclone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå