knutazz Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 hei, jeg lurte på om noen vet ossenman lager kontaktlister\ distrubusjonsliste som mottager ikke ser mail addresen sin i til feltet: eks: til: kontaktliste fra: [email protected] blabla...... og ikke: til: [email protected]; [email protected]; [email protected] fra: [email protected] blabla......... er det mulig....??? jeg får bare til nederste eksempelet... takker for all hjelp på forhond
kjeklulf Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Dette gjøres ved å sette en ugyldig adresse (f.eks. "[email protected]") i Til-feltet og øvrige adresser i Blindkopi-feltet.
knutazz Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Dette gjøres ved å sette en ugyldig adresse (f.eks. "[email protected]") i Til-feltet og øvrige adresser i Blindkopi-feltet. takker... det hjalp, men det er et prob.. når de i "ekte" motagerne leser mailen så står kontaktlistenavn ([email protected]) i titelfelte og jeg vil at de skal bare se kontaktlistenavn uten addresse i parangtes () er det no mulighet for å fikse det..??
knutazz Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 det var til stor hjelp takker, men er det no mulig het å fåtil at motager av epost ikke ser ([email protected]) etter kontaktlistenavn kesempel: Avsender ([email protected]) emne: blabla blabla blabla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå