Tittoffer Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Hei, fant fram WiC i dag.. Fikk det innstalert å greier men når jeg skal trykke på ikonet på desken så blir skjermen svart så kommer bare desktoppen igjen?? Hva skjer da ????
toy_man Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Hmm Prøv: Å oppdatere drivere til skjermkort/grafikk kort Sjekk at skjermkort ikke er varmere enn vanlig. Hadde samme problemet, bare at det var et annet spill. Trengte bare å oppdatere driver
The Stig Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Vet du hvilket skjermkort du har? Hvis ikke, Start > Kjør > "dxdiag" > Display1/Skjerm1 - der skal det stå. Har du et Nvidiakort, er adressen www.nvidia.com Har du et ATi kort, er adressen www.ati.com
Tittoffer Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Åja sånn det har jeg gjort før men etter det har jeg tatt en quick restore så får gjøre det igjen Takk for hjelpen folkens
Tittoffer Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Nope hjalp ikke.... Har også prøvd å skru av Multi GPU men det hjalp heller ikke :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå