Melsom89 Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 jeg har akurta lasted ned open ttd jeg får lastes det ned og begynt å spille men når jeg skal kjøpe tog, bil, båt , fly så får jeg ikke gjort det..
Xp3ri3nZ Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 jeg har akurta lasted ned open ttd jeg får lastes det ned og begynt å spille men når jeg skal kjøpe tog, bil, båt , fly så får jeg ikke gjort det.. Du må huske at du må bygge Depo får å få bygge tog\buss\ fly osv. Nå du har byggd depoet så trykker du på byggningen får å kjøpe.
Quickcraft Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Forøvrig er openttd wiki et bra sted å lete etter svar
Melsom89 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 jeg har akurta lasted ned open ttd jeg får lastes det ned og begynt å spille men når jeg skal kjøpe tog, bil, båt , fly så får jeg ikke gjort det.. Du må huske at du må bygge Depo får å få bygge tog\buss\ fly osv. Nå du har byggd depoet så trykker du på byggningen får å kjøpe. ja men det går ikke for det. kan du hjelpe meg sån at vi at jeg kan få last ned riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå