Gå til innhold

Full reset av Nokia 3650/7650


Anbefalte innlegg

Er det en måte å gjøre en full reset på 3650? Da mener jeg at den sletter alt, og blir slik som når den ble kjøpt?

 

Vet det er en instilling som resetter telefonen inne på verktøy->instillinger menyen, men har en mistanke om at den kun fjerner instillinger jeg har gjort (profiler og slikt). Eller er det ikke slik?

 

På Palm f.eks måtte jeg holde inne ned knappen samtidig som reset knappen trykkes inn for å fjerne "formatere" den. Finnes det en tilsvarende funksjon på 3650?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tihi... neida.

 

har bare litt masse programmer og rot på den siden jeg ikke visste helt hvor jeg skulle lagre ting når jeg nettopp hadde fått den.

 

Slettet også noen filer i en systemmappe for å prøve å få litt ledig plass, men det viste seg å være "uninstallasjons" filene jeg trengte for å få fjernet programmene gjennom "programbehandling" opplegget.

:lol:

Lenke til kommentar
tihi... neida.

 

har bare litt masse programmer og rot på den siden jeg ikke visste helt hvor jeg skulle lagre ting når jeg nettopp hadde fått den.

 

Slettet også noen filer i en systemmappe for å prøve å få litt ledig plass, men det viste seg å være "uninstallasjons" filene jeg trengte for å få fjernet programmene gjennom "programbehandling" opplegget.

:lol:

 

Du vet at det følger med et 16mb minne kort, ja?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...