missilecatcher Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg har et spørsmål: Går det an å ha to kontoer med ett eksemplar av spillet (TBC inkludert)? Eller må man kjøpe to eksemplarer for å f.eks. komme seg til Outland, lvl 70 og for å kunne lage Draenei og Blood Elf figurer? På forhånd takk!
wise™ Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 For å ha to TBC kontoer må du kjøpe spillet fysisk to ganger, eller oppgradere kontoen din via Account Management. Du kjøper ikke "spillet". Du kjøper CD-keyen som er brukbar kun én gang.
missilecatcher Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 Men kan jeg betale for en ny CD-key hvis jeg evt. skal oppgradere gjennom Account Management?
Dext Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Det du betaler for er uansett CD-keyen. Så om du kjøper deg enda en CD-key eller oppgraderer acc fra vanilla wow til TBC i account management så er det nøyaktig den samme effekten du får ut av det.
wise™ Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Bare at hvis du er under 18 og har Visa Elektron er det vanskelig å få betalt over nettet om du ikke har villige foreldre, men som Dext sier - det er samme effekten, men to forskjellige måter å gjøre det på. Og, ja. Du må betale uansett. Logisk? Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå