Gå til innhold

Hvordan bytte navn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel så godt som umulig. Eneste mulighet jeg kan komme på er om du har pass/førerkort med det "gamle" etternavnet, og pass/førerkort med det nye navnet og sender det inn på mail til Blizzard.

Høres veldig rart ut da, har egentlig INGENTING å si hva du heter på Account Management da, samme om du heter Ololfishface eller Olsen liksom.

Skrevet

Det er et webform der, hvor du skriver inn nytt og gammelt osv, og må legge ved bilde av legitimasjon hvor det står det "nye" navnet ditt.

Feks: Du heter Per Olsen på accounten, men ditt fulle navn er Per Olsen Pettersen.

Tviler på at du kan bytte helt lett fra Rolf Bytte til Gunnleif

Persen, uten at det virker suspekt :)

Jeg ville tatt det over telefon, og prøvd der først. Jeg vurderer dette selv da jeg har en rogue som står i en annet sitt navn* og alle andre chars på "min" account.

Om du og vil transfere account->account, så ville jeg sagt at du bare registrerte med fars navn, men at du og heter ditt mors etternavn, og oppgir det etternavnet som den andre accen står i og så få endra det.

Skal bare trenge samme etternavn for å migrere.

Om det fungerer vet jeg ikke :p

*Forklaring: Jeg migrerte en kompis sin char over på ny account, jeg gadd ikke levle opp, men alle rerolla der, og han brukte ikke charen, så jeg fikk den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...