Gå til innhold

Hjelp med UI og Addons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kompis har tenkt og begynne med WoW igjenn (Spiller warhammer, men tror lich king blir tøft, så skal prøve det ivertfall,og vil ha ny lvl 70 til da) Så vi skal bruke friend systemet så vi kan lvle raskt, men er så lenge siden jeg sist spile at jeg husker ikke hvilke addons som er viktige og ui som burde skaffes.

Kan noen gi oss navn på noen addons og ui som burde skaffes? og nyttige ting som quest helper og sånt, og helst link til download?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet
Jeg og en kompis har tenkt og begynne med WoW igjenn (Spiller warhammer, men tror lich king blir tøft, så skal prøve det ivertfall,og vil ha ny lvl 70 til da) Så vi skal bruke friend systemet så vi kan lvle raskt, men er så lenge siden jeg sist spile at jeg husker ikke hvilke addons som er viktige og ui som burde skaffes.

Kan noen gi oss navn på noen addons og ui som burde skaffes? og nyttige ting som quest helper og sånt, og helst link til download?

Tja, de jeg bruker er

Coords

Atlasloot, så man vet hvilke instanser man kan få passe brukbart gear

Omen threatmeter

SCT / SCT damage, skifter damagefont, ser mye bedre ut

Photek UI

Stort sett de jeg bruker / skal bruke

Skrevet

Vel mens du lvler så er Quest helper et must, Titan panel og enkelt andre addons kan også være praktisk. Bare sjekk på www.curse.com er ganske godt organisert der anbefaler også at du laster ned curse client som vil la deg vite når det har kommet oppdateringer til addonsene du har.

Skrevet (endret)

Så for lenge siden en hunter UI, alt hadde litt sånn undead aktig stil, var skjellet hoder og bein som rammer, og tror ivertfall den var for hunters. Noen som vet hvilken ui dette var? hadde vært tøff og få tak i.

Og hva heter den addonen som lar deg putte småe action bars hvor du vil på skjermen?

Og er det noen som vet om en god hunter ui ellers? ferdig sammensatt :s

Endret av Sjokoladefisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...