MrLuni Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Spontankjøpte Warhammer isted.. Så får vell prøve det da Hvilke klasse er best på healing, og hvem er best på dps?
Zappy Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 BW eller Sorc for høyest DPS. Runie eller Zealot er best på healing, men kan ikke klage på shaman og archmage heller. Og jeg tror ikke du vil være på serverene med mest folk da det er masse køer der... om de ikke har blir fikset med server kloning nå da.
labbetuzz Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Server kloning? Når jeg logget på for 10 minutter siden så hadde jeg alle charene mine på to forskjellige servere. Betyr det at mine chars har blitt klonet?
Zappy Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Server kloning? Når jeg logget på for 10 minutter siden så hadde jeg alle charene mine på to forskjellige servere. Betyr det at mine chars har blitt klonet? ja. For å fordele server populasjonen over 2 servere.
labbetuzz Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Hvis jeg fortsetter å levle på den ene serveren da, vil den også bli levlet opp på den andre?
Rest1peace Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Er ikke så alt for gale å være i en realm med høy populasjon, syntes faktisk det er ganske allright, da kan man quest litt også plutselig er scenarioen ferdig, men de jeg ikke håper er at det blir sånn i end gamet.
Gainwardrobe Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Spiller på sea of dreams atm. Litt lite order der, men det kommer seg nok. Ellers migrater jeg og kompis gjengen når de åpner for det senere. Er sikker på at det jevner seg ut, da.
Azagrath Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Jeg står heller litt i kø for å spille på en server med mye action, framfor en halvdød server med medium population.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå