Gå til innhold

Maskinvarebryter og trådløst


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en Acer Apire WLMi laptop som jeg ønsker å få koblet opp mot et trådløst nettverk(wlan). Problemet er at når jeg slår på noe som heter Intel PROSet Wireless og trykker 'Slå trådløs på', så får jeg følgende melding:

 

Intel® PRO/Wireless Network Connection er fortsatt deaktivert. Bruk maskinvarebryteren for å aktivere den.

 

Er den noen som vet hva en maskinvarebryter er og hvordan får man får slått denne på? Har googlet litt, men det er få treff på maskinvarebryter eller maskinvaresvitsj.

 

Takknemlig for hjelp..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På de øverste knappene av ditt tastatur har du bilde av en lignende tast post-70743-1222353331.jpg

Du skal holde inne FN+F2 hvis den knappen er tildelt F2, eller den kan være F4 som eks.

 

Dette skal løse ditt problem, ellers så kan det også være en fysisk bryter på frontsiden av din bærbare pc.

post-70743-1222353444_thumb.jpg

 

 

Takk for svar!

 

Jeg har selv en ASUS PC der jeg kan gjøre dette. Problemet med Acer pc'en er at jeg ikke finner noen slik knapp eller funksjon. Ser imidlertid ut som problemet har løst seg selv. Tror det er noe galt med Intel PROSet/Wireless programmet.

Lenke til kommentar
På de øverste knappene av ditt tastatur har du bilde av en lignende tast post-70743-1222353331.jpg

Du skal holde inne FN+F2 hvis den knappen er tildelt F2, eller den kan være F4 som eks.

 

Dette skal løse ditt problem, ellers så kan det også være en fysisk bryter på frontsiden av din bærbare pc.

post-70743-1222353444_thumb.jpg

 

 

Takk for svar!

 

Jeg har selv en ASUS PC der jeg kan gjøre dette. Problemet med Acer pc'en er at jeg ikke finner noen slik knapp eller funksjon. Ser imidlertid ut som problemet har løst seg selv. Tror det er noe galt med Intel PROSet/Wireless programmet.

 

Dumme dumme meg. Det er jo en slik bryter i fronten av pc'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...