bullfr0g Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et HK Socket-939? Så vidt jeg vet er ikke disse i produksjon lengre. Jeg ønsker å teste om det er mitt HK som er defekt før jeg eventuelt kjøper et helt nytt system. Har sjekka komplett.no, ps.no og amentio.no. På forhånd takk!
pstub Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Tror nok du må ut på Finn.no eller Bruktmarkedet her gitt... Skal nok MYE til å finne noe nytt med Socket 939 idag. Skal bytte ut med ASUS A8N32-SLI Deluxe snart, men ikke riktig enda dessverre...
bullfr0g Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Merkelig at det skal være lettere å finne CPU på socket-939 enn HK. Burde det ikke i prinsippet være produsert ca like mange? Har funnet noen på ebay.com nå.
Wibla Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Hvorfor roter du med S939 enda? Det er i mange tilfeller billigere å kjøpe nytt AM2 / S775 enn å prøve å oppdrive gammelt skrot.
e22or Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Merkelig at det skal være lettere å finne CPU på socket-939 enn HK. Burde det ikke i prinsippet være produsert ca like mange? Har funnet noen på ebay.com nå. Tror jeg har ett stk liggendes, tror og det er helt ubrukt og . Billig
bullfr0g Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Wibla: Jeg leter etter det fordi jeg ikke vil/har råd til å bytte ut CPU og Ram akkurat nå. Om jeg oppdriver et socket 939 kort til 3-4-500kr er det uansett billigere enn å kjøpe nytt, er det ikke? Pabjo, sender deg en melding jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå